Korfballers geheel in de ban van Kerstmarkt!

Nieuws
OPENDE – Het wil wat betreft het kerstweer nog niet echt vlotten, maar ook dat mocht de pret in Opende niet drukken. De jaarlijkse Kerstmarkt van korfbalvereniging OKO/BIES in Opende werd in ieder geval door voldoende mensen bezocht. Ondanks het ontbreken van echt winterweer werd er een winters tafereel gepresenteerd. Klassiek rood, winters wit, strak zwart, er was voor ieder wat wils.
De Kerstmarkt van de vereniging is sinds jaar en dag een begrip in Opende en omstreken. Nadat de afgelopen jaren al succesvol waren, kende de markt afgelopen vrijdag helemaal een goed verloop. De markt was namelijk totaal uitverkocht en de organisatie keek dan ook terug op een prachtige dag.

