Klasgenoten van de Chr. MAVO in Grootegast (1974) gezocht
GROOTEGAST - Ankie Hut en Janny Hoekstra kwamen elkaar in september tijdens de Abel Tasman Struuntocht tegen. Hier raakten zij in gesprek over hun middelbare schooltijd op de Chr. MAVO in Grootegast. Nu is het volgend jaar in 2024, maar liefst 50 jaar geleden dat zij daar examen deden en ‘uitvlogen’. Het gaan namelijk om het jaar 1974. Het lijkt de dames erg leuk om iedereen weer eens te ontmoeten, helaas weten ze niet waar iedereen zich tegenwoordig bevindt. Vandaar dat ze graag een oproep doen. Mocht iemand dit lezen die bij Ankie en Janny in de klas zat, geef je dan op voor de reünie op zaterdag 25 mei 2024. De dames benadrukken ook om het voort te zeggen tegen mensen uit die klas die nu elders wonen. Er is contact opgenomen met de school en er mag gebruik gemaakt worden van de ruimte daar. De school heet inmiddels rsg de Borgen Woldborg. Opgeven kan via de mail of telefonisch: ankiewestra@hetnet.nl - 06-36105370, j.ottens.hoekstra@knid.nl - 06-18934227. Details over tijd en kosten volgen later. Ankie en Janny hopen veel oud-klasgenoten te zien.



