CMV Juliana Oldehove kijkt terug op een succesvol seizoen

Afbeelding
actueel

OLDEHOVE - De Christelijke Muziekvereniging Juliana Oldehove kan terugkijken op een bijzonder geslaagd seizoen. Met een reeks mooie optredens en concerten wist de vereniging opnieuw veel publiek te trekken. De grote belangstelling en enthousiaste reacties vanuit het publiek maakten de optredens tot een groot succes. CMV Juliana kijkt dan ook met veel trots en plezier terug op alle muzikale hoogtepunten van het afgelopen seizoen.

Basisscholenproject

Op 6 juni werd bovendien het jaarlijkse basisscholenproject feestelijk afgesloten met een eindconcert. Vele leerlingen van de Rietstek uit Kommerzijl, de Humstee en Onder de Wieken uit Oldehove, lieten horen wat zij tijdens alle lessen hadden geleerd. In een korte tijd maakten de leerlingen kennis met verschillende muziekinstrumenten, muzieknoten, en leerden zij ook al een instrument te bespelen! Dat de leerlingen in zo’n korte periode zoveel hebben geleerd, is een geweldige prestatie. Tijdens het eindconcert lieten zij vol enthousiasme horen dat het resultaat er zeker mocht zijn. Met grote dank aan Harm Bosma als muziekdocent en dirigent.

Aansluitend begeleidde het leerlingenorkest van CMV Juliana Oldehove ‘de Juliaantjes’ een leuke musical, gespeeld door leden van het A-orkest. De avond werd enthousiast afgesloten met het welbekende nummer ‘Dixie Pixie Dixieland’. Het publiek genoot zichtbaar van het talent en enthousiasme van alle jonge muzikanten.

Diploma’s

Daarnaast zijn er in het orkest meerdere diploma’s behaald! De leden hebben afgelopen maanden hard geoefend en zijn geslaagd voor elk een eigen diploma. Deze leden zijn woensdag even in het zonnetje gezet en de rest van de leden is dan ook erg trots om te kunnen zeggen dat er groeiend talent in het orkest is.

Ook meedoen

CMV Juliana blijft groeien en is trots op de ontwikkeling van haar talenten. Lijkt het jou ook leuk om (weer) een muziekinstrument te (leren) bespelen? Nieuwe leden zijn van harte welkom! Aanmelden kan via het mailadres: secretaris@juliana-oldehove.nl

Elke woensdagavond repeteert het orkest in het dorpshuis. Leerlingenorkest repeteert van 18:15-19:00 en het A-orkest repeteert van 19:30-21:30. Kom gerust eens langs op de woensdagavonden, in het dorpshuis in Oldehove. Samen maken we muziek!

UIT DE KRANT